Klachtenreglement Dammers & Verlaan letselschade

Voor Dammers & Verlaan letselschade is het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Toch kan het gebeuren dat jij niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening. Geef dit dan vooral aan! We gaan graag met jou op zoek naar een goede oplossing. We nemen jouw signaal serieus en willen graag leren van deze situatie, zodat we onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Hoe dien ik een klacht in?

Je kunt een klacht indienen door:
– het onderstaande formulier in te vullen, of
– een e-mail te sturen naar: info@dvletselschade.nl met als onderwerp klacht
We vragen jou om zo uitgebreid mogelijk aan te geven waar je precies ontevreden over bent. Misschien heb je zelf al een idee voor een oplossing. We vinden het fijn als je dat aangeeft. We kunnen dan gericht met jou in gesprek over een oplossing.

Wat gebeurt er na het indienen van een klacht?

Je klacht wordt voorgelegd aan de directie van Dammers & Verlaan letselschade. Een van de directieleden neemt binnen een week contact met je op om de klacht te bespreken. De directie overlegt samen met jou over een oplossing voor jouw klacht en eventuele verbeterpunten. Binnen een week na het gesprek zal de directie jou schriftelijk of via een e-mailbericht informeren over de reactie op de klacht.

NIVRE-expert

Omdat vakbekwaamheid erg belangrijk is voor Dammers & Verlaan letselschade zijn de medewerkers ingeschreven als Register-Expert Personenschade bij het NIVRE. Je kunt je klacht ook indienen bij het NIVRE (www.nivre.nl). Je klacht zal dan niet binnen Dammers en Verlaan letselschade afgewikkeld worden maar door het NIVRE.


    Dien een klacht in





    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en de Privacy verklaring